Felanmälan lägenhet

Har något gått sönder som du vill ha hjälp med?

Du kan anmäla fel genom att vända dig till vårt kontor Kalmargården, Tel: 070-874 92 80 eller fylla i formuläret längst ned på sidan.

Vid brådskande ärenden när kontoret har stängt kan du kontakta oss genom mail: simon.svensson@kalmargarden.se

När vi fått in en felanmälan strävar vi efter att åtgärda felet så fort som möjligt. Akuta ärenden behandlas först. Ibland kan det dröja någon dag innan vi hinner med ditt ärende. Hur lång tid det tar innan ditt fel blir åtgärdat beror på hur omfattande felet är. Ibland behöver vi beställa hem reservdelar från leverantörer innan felet kan åtgärdas.

Efter kontorstid kan du vid akuta ärenden som inte kan vänta till nästa vardag kontakta Kalmargårdens jour via 070-874 92 80

Om det är problem med din kabel-TV ska du vända dig direkt till Com Hems kundtjänst på tel. 0771-55 00 00.
Com Hems kundtjänst är öppen mån-fre 09.00-20.00 och lör-sön 10.00-18.00.

Vid jourutryckning som föranletts av fel du själv förorsakat och vid problem som inte kan
bedömas som akut kan du själv komma att bli betalningsskyldig för utryckningskostnaden.

Felanmälan